SPORTOWE NAGRODY DO KONKURSÓW I PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH Z DECATHLON

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. Zadowolenie uczestników akcji marketingowych przekłada się na wymierne efekty biznesowe, dlatego wybór atrakcyjnej, uniwersalnej nagrody stanowi zachętę do udziału i jest kluczowy. Czy akcesoria sportowe i karty podarunkowe rozwiązują tę kwestię, zwłaszcza w obecnych okolicznościach?

ZDROWA STRATEGIA PRACOWNICZA

WYGRYWAJ SPORTEM!

Od kilku lat panuje moda na dbałość o zdrowie i aktywność fizyczną. dostęp do rozmaitych aktywności sportowych dla osób na różnych poziomach zaawansowania stał się powszechny. Z tego powodu karnety do obiektów sportowych, sprzęt sportowy lub karty podarunkowe do jego zakupu to uniwersalny benefit, po który sięgają pracodawcy, żeby doceniać swoich pracowników i nagradzać partnerów biznesowych. Nie bez powodu pojawiają one się często na listach nagród w rozmaitych akcjach marketingowych. Świadomość społeczeństwa na temat roli sportu rośnie, a liczne badania potwierdzają, że:regularna aktywność wywiera nieoceniony wpływ na zdrowie psychofizyczne, obniża poziom hormonów stresu i stymulują produkcję endorfin, ruch ma znaczenie dla prawidłowej aktywności mózgu i pobudza kreatywność, osoby dbające o formę są bardziej wydajne i efektywne, są odporniejsze na choroby. Wiedzą o tym także konsumenci. Coraz częściej wpisują aktywność w swój styl życia i chętnie widzą takie samo podejście u marek, z którymi łatwiej się dzięki temu utożsamiają.

NAGRODY SPORTOWE DO KONKURSÓW KONSUMENCKICH

Co to oznacza dla organizatorów akcji marketingowych? Zamieszczenie akcesoriów sportowych w puli nagród w programach lojalnościowych i konkursach przede wszystkim:zwiększa szanse na zainteresowanie pośród szerokiej grupy aktywnych fizycznie konsumentów, pozwala manifestować troskę o zdrowie, rutynę i zainteresowania uczestników akcji, a zarazem prezentować wartości istotne dla marki, aktualnie umożliwia dotarcie z akcjami do grona odbiorców, którzy podczas pandemii zostali pozbawieni dostępu do siłowni, dzięki czemu wzrosło ich zapotrzebowanie na akcesoria do sportu uprawianego w domu. W obliczu aktualnych wyzwań związanych z kwarantanną warto bardziej niż kiedykolwiek zachęcać do aktywności fizycznej, która przeniosła się do domowych czterech kątów. Statystyki pokazują, że zapotrzebowanie na akcesoria sportowe rośnie – sklepy ze sprzętem sportowym sprzedają ponad 300 więcej zestawów do ćwiczeń siłowych, o 170 wzrosła sprzedaż sprzętu fitness, a o 150 akcesoriów do uprawiania jogi (zestawienie Stackline z 31 marca 2020 roku).

NAGRODY DO AKCJI MARKETINGOWYCH

To nisza, w którą powinny celować działy marketingu, jeśli chcą zapewnić satysfakcjonującą gratyfikację uczestnikom programów lojalnościowych i konkursów oraz wygrać w obliczu nowych warunków, w jakich społeczeństwo podejmuje aktywność fizyczną. Decathlon, jedna z najczęściej wybieranych przez konsumentów sieci sportowych, wychodzi naprzeciw wyzwaniom rzeczywistości proponuje dwie formy benefitów do akcji marketingowych. Jedną z nich jest przedpłacona karta podarunkowa w formie elektronicznej, którą można doładować kwotą od 20 do 1000 zł i wygodnie zamówić przez internet. Takie elektroniczne zamówienie jest realizowane w trakcie 24 godzin i dostarczane do beneficjenta bezpieczną, bezkontaktową drogą mailową. Aby zamówić Kartę Podarunkową dla Biznesu, wystarczy wejść na stronę kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl i wykonać kilka prostych kroków.