Jednym z wielu czynników, który wpływa na sukces firmy, jest szerokie grono klientów. To oni decydują o wysokości sprzedaży, a w efekcie o obrotach i dochodach przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest zarówno pozyskiwanie nowych osób zainteresowanych współpracą, jak i utrwalanie więzi ze stałymi odbiorcami czy konsumentami. Sposobem na zdobywanie ich zaufania może być okazjonalny upominek. Co najlepiej sprawdzi się w tej roli? Wybór podarunku bywa sporym problemem nawet wtedy, gdy adresatem jest dobrze znana bliska osoba. Tym bardziej trudno wybrać prezent, który z jednej strony będzie neutralny, a z drugiej - przydatny i atrakcyjny. Obie te cechy z pewnością łączy w sobie karta podarunkowa.
Bon podarunkowy, karta podarunkowa czy też karta upominkowa to nazwy, które często można spotkać w ofercie sklepów i firm usługowych. Stanowi ona formę bonu zakupowego o określonej wartości, który uprawnia do wymiany na produkty lub usługi, znajdujące się w ofercie firmy. Najczęściej ma on postać zbliżoną do tradycyjnych kart płatniczych, jakie obowiązują w bankach, ale może też przyjmować inne formy. Oferuje je między innymi sieć sklepów Decathlon. Cechą każdej karty podarunkowej jest indywidualny numer, który pozwala na dokonywanie zakupów nie tylko stacjonarnie, ale również online. W dobie popularności sklepów internetowych jest to praktyczne rozwiązanie, które znacznie rozszerza możliwości wykorzystania bonu oraz zwiększa komfort klienta. Pozwala na wybór produktów, które są dostępne w wybranych salonach, także w innym mieście. Umożliwia też wygodną realizację karty tam, gdzie odległość od najbliższego sklepu jest duża.
Karta podarunkowa niesie za sobą wiele korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy. Wśród zalet takiego rozwiązania z pewnością najważniejszą jest samodzielne decydowanie użytkownika o tym, na co chce przeznaczyć dostępne środki. Taki podarunek jest praktyczny i nie trafia na dno szuflady, a w efekcie sprawia też znacznie większą radość obdarowanemu. Dodatkowym atutem jest możliwość dokonywania wielu zakupów w ramach dostępnej kwoty. Oznacza to, że klient nie musi dodawać do koszyka niepotrzebnych drobiazgów, aby w pełni wykorzystać wartość upominku i nie stracić np. kilkunastu złotych.
Mówiąc o zaletach kart podarunkowych, warto również wspomnieć o ich neutralnym charakterze. Z pewnością sprawdzą się w roli upominku dla stałego klienta, przełożonego czy kolegi z pracy, albo dla pracownika firmy, która obchodzi jubileusz lub chce podkreślić znaczenie świąt Bożego Narodzenia. Karta prezentowa do sieci sklepów Decathlon z pewnością ucieszy też bliską osobę. Dzięki możliwości wyboru wartości bonu jest to idealne rozwiązanie dla każdego adresata i na każdą okazję.
Karta prezentowa nie jest nowym wynalazkiem. Możliwość zakupu produktów za pomocą plastikowego kartonika z zakodowaną na nim kwotą jest praktykowana już od wielu lat. Jednak cechą, która wyróżnia oferowane obecnie karty podarunkowe, jest dostosowanie ich formy do współczesnego rynku. W okresie stale wzrastającej popularności sklepów internetowych, Decathlon wprowadza rozwiązania, dzięki którym za pomocą bonu można dokonywać zakupów nie tylko online. Swoją postać zmieniły też karty. Obok wariantów plastikowych są dostarczane do klienta w postaci pliku PDF. Zaletą bonów elektronicznych jest wygodna dystrybucja. Mogą one trafić do odbiorcy z listy adresowej sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Reasumując, karta podarunkowa dla klienta przygotowana przez Decathlon, przyjmuje dwie formy. Są to
Karta prezentowa Decathlon jest atrakcyjnym upominkiem nie tylko dla klienta, ale też dla pracownika, przyjaciela, krewnego czy bliskiej osoby. Do jej wyboru z pewnością może zachęcić wiele zalet, jakimi się wyróżnia. Są to między innymi
Bon podarunkowy Decathlon to prezent, który nie tylko sprawi przyjemność obdarowanemu klientowi, ale niesie ze sobą wiele korzyści dla firmy. Jest symbolicznym, a jednocześnie wymiernym gestem, dzięki któremu klient poczuje się doceniony i wyróżniony. To doskonały sposób na wzbudzenie zaufania do firmy i chęć nawiązania z nią trwalszych relacji. Z drugiej strony, wybór sieci sklepów sportowych jest doskonałym sposobem na promowanie zdrowego stylu życia i zachęcanie do aktywności fizycznej. To z kolei jest równoznaczne z troską o kondycję, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, a w szerszym ujęciu – promuje modny w ostatnich latach styl fit.