Według amerykańskich badań świadczenia pozapłacowe mają największą siłę oddziaływania właśnie wówczas, gdy skupiają się na wartościach podzielanych przez firmę i pracowników – to wtedy mają szansę przełożyć się na satysfakcję i zaangażowanie zatrudnionych osób. W Decathlon od dawna obserwujemy, że aktywność stanowi czynnik wpływający na budowę zdrowych relacji w firmie. Widzimy to zarówno na przykładzie wewnętrznym (podkreślanie zamiłowania do sportu stanowi w naszej firmie jeden z elementów strategii HR-owej), jak i na przykładach innych organizacji, które wykorzystują promowanie aktywności indywidualnych oraz zbiorowych do wzmacniania relacji pracowniczych czy podnoszenia poziomu zaangażowania we wspólne działania zawodowe.
Zgodnie z wynikami raportów karty sportowe należą do najpopularniejszych benefitów w Polsce i regularnie znajdują się na podium najbardziej oczekiwanych świadczeń pozapłacowych. Osobom do trzydziestego roku życia kojarzą się one z zachowaniem formy, natomiast starsza grupa odbiorców postrzega je jako narzędzie do zadbania o zdrowie. Ten trend dostrzegli pracodawcy, którym popularyzacja sportu w zespole przynosi liczne korzyści, chociażby pozwala zachować efektywność i pracowników oraz ich motywację na wysokim poziomie, zmniejszyć zachorowywalność, a także wykazać się troską o zdrowie pracowników, co zgodnie z badaniem „Zdrowa firma”, przeprowadzonym przez ICAN Research dla Luxmed w 2016 r., zwiększa ich atrakcyjność w oczach zatrudnianych osób.
W odpowiedzi na zaobserwowaną potrzebę i wzrastający popyt wprowadziliśmy w 2014 r. nasz benefit, czyli Kartę Podarunkową Decathlon dla Biznesu, która z założenia ma być świadczeniem o uniwersalnym charakterze – skierowanym do każdej grupy wiekowej, przydatnym jako prezent, nagroda uznaniowa, element zestawu powitalnego. Oferta kart jest skierowana do dużych i małych przedsiębiorstw, agencji marketingowych i promocyjnych, klubów sportowych, organizatorów zawodów, partnerów biznesowych. Za wyborem kart Decathlon przemawia popularność sieci. Firma jest liderem posiadającym 14,5% udziału w rynku, a dodatkowo cieszy się bardzo dobrą opinią w internecie – przy ponad 160 tys. oceniających osiągnął wynik 4,7 w pięciostopniowej skali. Od początku istnienia firma kieruje się mottem:sport dla wszystkich, wszystko dla sportu. Tę misję realizuje konsekwentnie, oferując asortyment do 78 dyscyplin dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów zdrowego stylu życia. Podstawową zaletę karty stanowi jej uniwersalność, która pozwala sięgnąć po dowolne akcesoria sportowe dostosowane do indywidualnych warunków. W obecnej sytuacji może to być aktywność w domowym zaciszu, po zakończeniu kwarantanny i zagrożenia epidemicznego natomiast – ubrania na siłownię lub akcesoria do sportów zbiorowych. Karta Podarunkowa Decathlon dla Biznesu to nowy rodzaj karty sportowej, która stanowi alternatywę dla zamkniętych siłowni, klubów sportowych i nowych warunków pracy.
Zrobiliśmy wszystko, aby firmy zamawiające Kartę Podarunkową Decathlon dla Biznesu mogły skorzystać z wygodnego systemu zamawiania online – formalności można załatwić szybko, bezpieczne i zdalnie. Najniższa wartość doładowania wynosi 20 zł, natomiast maksymalna – 1000 zł. Zamawiający wybierają spośród dwóch typów kart:fizycznych i elektronicznych. E-Karty pozwalają spersonalizować życzenia i wgrać własną grafikę, a zamówienie jest realizowane najwyżej w trakcie 24 godzin. Jeśli szukasz pomysłu na prezent dla pracowników, którzy uprawiają sport i nie chcą z niego rezygnować pomimo wymagających okoliczności, lub chcesz wzmocnić benefity związane z aktywnym stylem życia, sprawdź, co zyskasz z Kartą Podarunkową Decathlon.