⛔ Ważna zmiana
Uprzejmie informujemy, że od 30.12.2025 r. nie zapłacisz kartą podarunkową przy zakupie produktów od Sprzedawców zewnętrznych (Marketplace) oraz nie zrealizujesz jej poza Polską.
Według amerykańskich badań świadczenia pozapłacowe mają największą siłę oddziaływania właśnie wówczas, gdy skupiają się na wartościach podzielanych przez firmę i pracowników – to wtedy mają szansę przełożyć się na satysfakcję i zaangażowanie zatrudnionych osób. W Decathlon od dawna obserwujemy, że aktywność stanowi czynnik wpływający na budowę zdrowych relacji w firmie. Widzimy to zarówno na przykładzie wewnętrznym (podkreślanie zamiłowania do sportu stanowi w naszej firmie jeden z elementów strategii HR-owej), jak i na przykładach innych organizacji, które wykorzystują promowanie aktywności indywidualnych oraz zbiorowych do wzmacniania relacji pracowniczych czy podnoszenia poziomu zaangażowania we wspólne działania zawodowe.
Zgodnie z wynikami raportów karty sportowe należą do najpopularniejszych benefitów w Polsce i regularnie znajdują się na podium najbardziej oczekiwanych świadczeń pozapłacowych. Osobom do trzydziestego roku życia kojarzą się one z zachowaniem formy, natomiast starsza grupa odbiorców postrzega je jako narzędzie do zadbania o zdrowie. Ten trend dostrzegli pracodawcy, którym popularyzacja sportu w zespole przynosi liczne korzyści, chociażby pozwala zachować efektywność i pracowników oraz ich motywację na wysokim poziomie, zmniejszyć zachorowywalność, a także wykazać się troską o zdrowie pracowników, co zgodnie z badaniem „Zdrowa firma”, przeprowadzonym przez ICAN Research dla Luxmed w 2016 r., zwiększa ich atrakcyjność w oczach zatrudnianych osób.
W odpowiedzi na zaobserwowaną potrzebę i wzrastający popyt wprowadziliśmy w 2014 r. nasz benefit, czyli Kartę Podarunkową Decathlon dla Biznesu, która z założenia ma być świadczeniem o uniwersalnym charakterze – skierowanym do każdej grupy wiekowej, przydatnym jako prezent, nagroda uznaniowa, element zestawu powitalnego. Oferta kart jest skierowana do dużych i małych przedsiębiorstw, agencji marketingowych i promocyjnych, klubów sportowych, organizatorów zawodów, partnerów biznesowych. Za wyborem kart Decathlon przemawia popularność sieci. Firma jest liderem posiadającym 14,5% udziału w rynku, a dodatkowo cieszy się bardzo dobrą opinią w internecie – przy ponad 160 tys. oceniających osiągnął wynik 4,7 w pięciostopniowej skali. Od początku istnienia firma kieruje się mottem:sport dla wszystkich, wszystko dla sportu. Tę misję realizuje konsekwentnie, oferując asortyment do 78 dyscyplin dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów zdrowego stylu życia. Podstawową zaletę karty stanowi jej uniwersalność, która pozwala sięgnąć po dowolne akcesoria sportowe dostosowane do indywidualnych warunków. W obecnej sytuacji może to być aktywność w domowym zaciszu, po zakończeniu kwarantanny i zagrożenia epidemicznego natomiast – ubrania na siłownię lub akcesoria do sportów zbiorowych. Karta Podarunkowa Decathlon dla Biznesu to nowy rodzaj karty sportowej, która stanowi alternatywę dla zamkniętych siłowni, klubów sportowych i nowych warunków pracy.
Zrobiliśmy wszystko, aby firmy zamawiające Kartę Podarunkową Decathlon dla Biznesu mogły skorzystać z wygodnego systemu zamawiania online – formalności można załatwić szybko, bezpieczne i zdalnie. Najniższa wartość doładowania wynosi 20 zł, natomiast maksymalna – 1000 zł. Zamawiający wybierają spośród dwóch typów kart:fizycznych i elektronicznych. E-Karty pozwalają spersonalizować życzenia i wgrać własną grafikę, a zamówienie jest realizowane najwyżej w trakcie 24 godzin. Jeśli szukasz pomysłu na prezent dla pracowników, którzy uprawiają sport i nie chcą z niego rezygnować pomimo wymagających okoliczności, lub chcesz wzmocnić benefity związane z aktywnym stylem życia, sprawdź, co zyskasz z Kartą Podarunkową Decathlon.